måndag 12 januari 2009

sjukt

Sexåringen är sjuk idag. Nu ligger hon i soffan och halvsover. Feber, hosta och ont i halsen står på menyn den här gången. Lillsyrran är hemma från dagis. Dels för att jag inte orkade ge mej i väg i morse men också för att det gick magsjuka på avdelningen i slutet på förra veckan. Men hon är väldigt dagissugen så i morgon får hon nog gå dit.

Jag har ändå varit ganska duktig idag och röjt undan i borde-högen. Löste allt via mail den här gången, så kan jobbet, trygghetsrådet m.fl. höra av sej när de har tid istället.

Uscha, jag känner mej inte helt kurrant jag heller så det blir nog ingen syjunta för mej ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, vad ynkliga vi är...;) Tur att vi har massor med böcker att frossa i....

Anonym sa...

Hm,,jag är inte heller pigg,,,helt utslut :-/ Usch,,,

Kramar och önskan om bärre tider ;-)