måndag 26 januari 2009

glad och lättad

Nu har jag mailat till B o E i min grupp och berättat att jag hoppar av grupparbetet. Nu känner jag mej lättad!

I mailboxen låg mitt tentasvar.

Jag fick VG!

Oj, vad jag är glad! Jag hade ju valt att skriva bara för mej själv, om saker som jag tycker är intressanta. Jag tog inte ens hänsyn till betygskriterierna när jag skrev. Och satt inte och filade på svaren för att få dem perfekta.

Och så fick jag ett VG med en jättefin motivering. Trallallla!

Nu ska jag duscha och sedan susa iväg till terapin.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser, det är som att när man släpper kraven så blir allt bättre och lättare! Kram

Lyckliga Grodan sa...

ibland är det så skönt att bestämma sig för något och köra sitt eget race..
det verkar gälla både för grupper och för tentor..

grattis..

Anonym sa...

Grattis till VG! Men framförallt grattis till ditt beslut som jag upplever du fattade bara utifrån vad som är bra för dig! Starkt.

Är en smula avundsjuk på din klarhet i tanke och agerande...

Värme a.

Vida sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis grattis!! Bra jobbat kram

Jenny sa...

Grattis! Ser du då hur bra du är! :)