torsdag 1 januari 2009

dagen efter

Nyårsdag och jag har precis vaknat. Borde ha gått hem tidigare, men hängde i ända till tre. Då tog jag de två stora med mej och knatade de två kvarteren till vårt hus. Maken med sovande 3-åring och våra övernattninsgäster bröt dock upp strax efter (då värden hade hittat min bror sovande i sin säng).

Det blev en trevlig nyårsfest med god mat och som vanligt kom det lite som en överraskning att barnen faktiskt är så stora att de inte behöver passning. Jag var på ett sprudlande humör fram till elva då jag blev TRÖTT. Piggnade till efter tolvslaget och växlade till en övertrött fnissmaja.

Maken och svägerskan är på väg ut med alla barnen, brorsan sover i soffan och jag ska dega runt lite. Alla är ganska trötta så det blir en slappardag idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät som en fin nyårsafton, och hoppas dagen blev bra idag! Vackra bilder du lagt in! Önskar dig en underbar start på det nya året. Varmaste kramar!