onsdag 31 december 2008

nyårsafton

Förmiddagen tillbringade vi på en stor, rolig lekplats i stan. Som vanligt var det gnäll innan vi åkte och väl där hade de så roligt att de inte ville åka hem.

Nu leker barnen i källaren med sonens kompis och jag ska snart sova en liten stund. Jag vill ju gärna vara vaken vid tolvslaget!

Klockan fem ska maken och barnen vara på plats i stan och se det årliga jättefyrverkeriet. Själv hoppar jag över det. Inte för att det känns ångestjobbigt utan för att jag prioriterar nyårsfesten hemma hos vännerna. (Och jag skiter i om övriga festdeltagare tror att jag inte vågar!) Vi ska på fest ett par kvarter bort bara, så min bror med familj ska sova över hos oss. Roligt!

Hoppas på ett roligt nyårsfirande tillsammans med vännerna och alla våra barn. (Skulle tro att vi blir 10 vuxna och 11 barn.)


Gott Nytt År
önskar jag er som kikar in här!

3 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Låter som en jättehärlig avslutning på 2008. Jag vill passa på att önska dej ett alldeles underbart 2009!

Nyårskram från Ulrika

Anonym sa...

Jag vill också önska dig ett Gott nytt år!!!
Du vet inte vet jag är men jag har följt din blogg länge. Du verkar vara en fin människa :)
Keep up the good work!

Annika sa...

Gott nytt år!

Började mitt med att starta en ny blogg. Ska ge det en sista chans.