måndag 29 december 2008

soligt och kallt

Nu när jag släppt alla tankar på vad vi borde göra med barnen, så har vi helt oplanerat varit på skogsutflykt flera gånger i höst. Så även idag. Solen sken och det var några minusgrader, så maken och jag tog med oss kamerorna och barnen ut. Tyvärr var mitt kamerabatteri nästan slut, men jag tror att det blev några fina kort iallafall.

Barnen skuttade runt bland vass och stenar medan vi fotade.

Nu packar sonen övernattningsväskan. Han ska övernatta hos mormor och vi ser fram emot sovmorgon imorgon. Det är sonen som brukar vakna först hos oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att slippa planera, leva och njuta..tycker ni gjorde rätt i att bara ta dagen som den kom! Och jag tycker det var småaktigt att kommentera ert Wii är ju roligt ju..att ni ägnar er åt något tillsammans..och framförallt borde dom vara glada för dom kan ju också komma och spela? Hm..märkligt hur människor är..Kram kram och njuuuut av livet!