fredag 26 december 2008

amor vincit omnia

Svärföräldrarna överraskade stort med överdådiga klappar till oss alla. Till barnen hade vi önskat två Wii-spel, men de fick ett var + kläder.

Maken fick en fin klocka och en märkeströja. Och lilla jag fick halsband och armband av Efva Attling. Samt en foundation av bästa sort (iallafall enligt reklamen).

Nu tampas jag med frågan om det är otacksamt att vilja byta armbandet mot en ring? Armbandet var jättefint men jag vet ju med mej att jag nog bara kommer att använda det ett par gånger. Lite onödigt att ha ett smycke för 1200 :- liggande i skåpet. Eller??? Halsbandet däremot kommer jag ha på mej ofta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

BYT!Ha inte kvar armbandet för rädslan att verka otacksam! Slöseri:)

Vida sa...

Byt tycker jag, bättre att ha något som du använder :)

Ja, livet har verkligen sina vackra och sina mindre vackra dagar.. ibland är det lätt och ibland mindre lätt.

Kramar från Liv