fredag 26 december 2008

flera utmärkelser

Två nya utmärkelser så här på annandagen när allt börjar kännas lite tungt (både fysiskt och psykiskt). Varmt tack!!!
Från Di: "du får den tillbaks för att du gett mig insikter om hur det är att leva med panik ångest, terapier.Du har gett mig möjligheter att se att det finns alltid vägar till nytt tänkande. Du har delat med dig av det svåra i ditt liv, fått mig att reflektera och få förståelse för ångesten!"

Från Chrissra: "bloggen där allt av livets goda skrivs om och lämnar en tanke."



Och så får jag än en gång skämmas lite för mitt dåliga minne och säga åt mej på skarpen att jag ska ta itu med saker med en gång. Speciellt så fina saker som att få en utmärkelse av dessa underbara bloggvänner!!!

Den här utmärkelsen fick jag i retur av:

Inga kommentarer: