torsdag 25 september 2008

stressig gårdag

Mör efter en stressfylld gårdag. Så till den milda grad att jag nästan väntade mej en panikattack när jag svängde ner på motorvägen. Natten blev hackig, som sömnen brukar bli när jag är uppsnurrad. Funderar på vad jag göra annorlunda för att undvika det här.

Eller fundera och fundera. Jag vet ju precis vad som gick snett. Jag borde aldrig ha bokat in en träff hos mej när jag ska iväg på kurs. Mitt varningssystem gick igång redan då, men jag lyssnade inte utan satte gruppen främst.

Och så lyckades jag inte riktigt med att låta hemmet vara som det är, utan sprang runt och plockade för att få det lite finare. Fast då var jag redan uppstressad till max.

Ja, ja. Kursen gick iallafall bra och det kändes inte jobbigt alls igår. Skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hugaligen så väl jag känner igen det där.
Man far runt som en skållad råtta fast man vet att man inte borde.
Hoppas du kunnat vila lite nu.
Inte kul när sömnen blir hackig.
Kram