onsdag 3 september 2008

riktiga karlakarlar

Jag tycker att det är sexigt med män som:
- är pappalediga (mer än över sommaren)
- använder cykelhjälm när de cyklar tillsammans med barnen
- sitter och kissar när de blir pojkpappor (allra senast)
- städar
- visar i handling att de sätter barnen högt upp på sin viktigtlista (och inte tror på kvalitetstid)

Med andra ord, män som är säkra i sig själva och inte behöver använda sej av förlegade mansideal för att känna sej manliga.


Behöver jag nämna att jag är lyckligt lottad?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm - Oj vad jag håller med dig :-) Du har så rätt. Vilken tur att jag också har hittat en så´n karl ;-)

Anonym sa...

Min karl sätter alltid barn, fru och hus före allt annat.
Det känns jätte bra och tryggt.
Kramen

Anonym sa...

Är det här ett inlägg i debatten Zandén och Gyllenhammar tro?
You go girl! Jag håller med dig! Kram Sis

Anonym sa...

Japp, det är sexigt!

Anonym sa...

kvalitetstid är en bedräglig idé