torsdag 21 augusti 2008

terapianteckningslucka

Jag har bänkat mej framför datorn för att följa upp hur sommaren varit. För i morgon är det terapidax igen efter tio veckors uppehåll.

Och så inser jag att jag inte skrivit några anteckningar från vårens sista terapigånger. Vad var det för spännande saker som avhandlades då? Som jag inte ens vågar skriva om anonymt här på bloggen?

Tyvärr, tyvärr måste jag göra er besvikna. Vi höll bara på med uppföljning av årets arbete och jag hade väl någon tanke om att skriva ihop allt på en gång, vilket aldrig blev av.

Så nu ska jag försöka få ihop något slags dokument om läget från början, före sommaren och nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Go girl...

Det kommer att gå bra, det kommer att bli skönt att komma in i rutiner igen,,, ignorera ångesten, du är starkare än den :-)

Kram