torsdag 21 augusti 2008

nämen

På måndag ska jag gå på bio med tjejkompisarna. Platserna är bokade och jag har ingen aning om var jag ska sitta. Och innan bion ska vi äta en bit mat.

Det känns inte det minsta jobbigt. Jag har inte ens tänkt på att det de senaste åren varit pest och pina för mej att gå på bio. Någonting jag dragit mej för in i det längsta och om jag ändå har gått har jag sett till att hamna ytterst på en rad nära dörren.

Jag kom nyss på att jag faktiskt ska gå på bio.
Nu blev jag jätteglad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir för din skull. Idag tycks vi båda tampas med gamla monster. Mitt monster är "det förbannade vän med alla trots de trampar på tårna om och om igen".
Förväntar mig en full filmrecension imorgon. ( :

Anonym sa...

jätte kul för dig att du känner glädjen :) hoppas du får en fin kväll!