söndag 24 augusti 2008

nominerad igen

Jag har fått nominering nummer två, den här gången av Vida med motiveringen:

"malve mitt i livet som tar läsarna med på sin livsresa med funderingar, vardagsbetraktelser och en öppenhet som jag beundrar."


Jag tackar och bockar. Och minns med ens att jag ju glömt bort att nominera bloggar från min förra nominering...14 nomineringar att utfärda alltså.

Jag kavlade upp ärmarna och förberedde mej på ett hästgöra. Och insåg att många av de bloggar jag läser har fått en eller flera utnämningar. Det verkar bara gå runt. Så jag lägger ner.

Vill dock ge en nominering till min bloggvän Isprinsessan som skriver djupt personligt och verkligen berör. Längst in i hjärtat. Så att jag tappar orden och sällan lämnar någon kommentar.


Det blir tidig sänggång idag. Den tuffaste veckan på länge väntar. Jag ser fram emot de närmaste dagarna med spänd förväntan. Känner i käkarna att det är mycket på gång...

Inga kommentarer: