torsdag 22 maj 2008

håll för näsan-frukost

Multivitaminen utspädd med vatten smakade lika illa som koncentratet. Men istället för att ta 2 msk var jag tvungen att dricka ett helt glas. Med en mackbit i munnen och tilltäppt näsa gick det dock ner ganska bra.

Jag hoppades att linfröoljan skulle smaka bättre efter en natt i kylskåpet. Men jag vågade inte chansa på att ta en sked som den var utan jag smulade sönder ett diegesivekex och rörde i oljan. Liite mindre hemskt var det väl, men fortfarande vedervärdigt. Så det blev till att hålla för näsan där också.

Jag var tvungen att läsa på flaskan för att kolla att det verkligen var ätligt...

1 kommentar:

**MY LIFE** sa...

Isch.. Det lät inte gott..
Att du lyckades få i dig det är en bedrift. Du är duktig du.
Kan trösta dig med att IDAG ska jag inte göra ett smack ute.
Bara sitta o göra ingenting.
Kroppen är något ilsk på mig efter allt mitt slitande o jag för HELT skylla mig själv.
Kika gärna in hos mig för en bild med ett vitt ögongodis

Kram
Xena