lördag 24 maj 2008

efter en rolig natt är jag helt väck

Uffa. Jag låg vaken i flera timmar i natt. Varmt var det och i huvudet ploppade det hela tiden upp nya tankar. Och en hel rad roliga blogginlägg. Låg länge och mös över ett skämt som jag kom på själv och tyckte var superkul. Kanske lika bra att jag inte kommer ihåg riktigt vad det var som var så roligt.

Stressbollen lekte torktumling i magen och är fortfarande kvar. Trist. Speciellt som jag lugnat ner mej den senaste tiden.

Förmiddagen ska tillbringas tillsammans med lilltrollet medan maken följer med de stora barnen på fotbollsträning. I eftermiddag blir det vila av och sedan ska vi träffa kompisgänget. Om det inte varit för att jag tror att det kommer att ge en massa positiv energi hade jag stannat hemma. Det är mycket framöver...

Inga kommentarer: