torsdag 20 augusti 2009

mot Malmö

Efter lunch tar vi bussen till tåget som går till Malmö där syster med sambo väntar på oss. Äntligen får jag träffa syster igen.

Och äntligen får jag ändan ur och tar bussen in till stan. Bussen hemifrån är en av mina sista hinder på vägen tillbaka från panikångesten. Jag har åkt buss i andra städer, men här hemma har det inte blivit av.

Ser fram emot några härliga sista dagar på ledigheten innan skolan börjar (på tisdag för mej och på torsdag för barnen).

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt. Ha den bra på resan
Kram Lallis

mamms sa...

trevlig helg nu!!!!
kram

Di sa...

Tack för hälsningen :) du förstår att det inte var dig jag menar eller hur? Har koll på de flesta, men sen är det några som alltid läser, men inte kommenterar, som jag inte vet vilka de är. Så är det. Kram! och ha det gott! :)