torsdag 25 juni 2009

anställningsintervju

I dag ringde en konsultfirma och var intresserad av min kompetens. Ett projektledarjobb med personalansvar. Det är bara en hake... det är ca 11 mils enkelt pendelavstånd.

Så på tisdag ska jag gå på anställningsintervju.

Fram tills dess övar jag mej i medveten närvaro för att hålla tankarna borta. Och jag har ingenting att oroa mej för: intresset bör sjunka drastiskt när jag berättar om långtidssjukskrivningen. Och gör det inte det så tackar jag nej. Jag kan inte ta ett jobb som jag känner att jag inte kommer att fixa (pga panikångesten). Eller rättare sagt, jobbet verkar ju roligt, men resorna...

1 kommentar:

Mamms sa...

gå dit i alla fall på intervjun och se hur det känns. du behöver ju inte bestämma dig direkt. gå dit och känn efter.
kram Mamms (Chissra)