tisdag 12 maj 2009

ändrade höstplaner

Jag behöver komma ut och träffa folk!

Med den insikten planerade jag höstens studier. Igår fick jag ett meddelande om att min kurs är inställd. Raskt fick jag ända mina studieplaner, och nu blir det distans för hela slanten.

Det känns inte bra!

Så nu funderar jag på vad jag ska göra... Yoga ligger bra till. Men det är på kvällstid och jag skulle gärna göra något på dagarna. Och jag behöver någonting roligt!

Så kom jag på det. Jag ska gå på målarkurs. Den där kursen som jag anmälde mig till och betalade men aldrig gick. Nu är det dax. Tänk så skönt att göra ett avbrott i studierna för en stunds skapande.

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad bra att du kunde hitta en lösning när kurserna blev inställda. Man behöver verkligen träffa lite folk och kunna få lite social näring.

Vida sa...

Härligt, målarkurs låter som en kreativ skaparlusta får utrymme.

Tack för boktips, har inte läst den men den lät superintressant... roligt när man får sådana tips.

Ha en skön vecka!

kramar

Chissra sa...

Låter underbart med en målarkurs.
kram