måndag 19 januari 2009

skolstart

I eftermiddag drar psykologikursen igång, och jag blir student på heltid. Efter en månads ledighet och sjukstuga ska det bli roligt att få komma ut lite och träffa folk.

Jag har utmanat mitt kontrollbehov och inte tagit reda på schemat i förväg. Så jag har ingen aning om hur de närmaste veckorna ser ut. Egentligen ett ganska smart drag, för jag har inte kunnat boka in någonting annat. Jag har bestämt mej för att börja vårterminen i sakta mak och fokusera på skolan. Och familjen. Sedan hoppas jag att det finns plats för mer och fler framåt vårkanten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till idag då:)

Lallis - liv och leverne sa...

Spännande och lycka till:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

lycka till vännen! Går bra dethär! :) kram

Anonym sa...

fin blogg jag ser att du bloggar med vindensmelodi det gör jag med kolla gärna in min blogg ;)