torsdag 15 januari 2009

huset fullt

Nu har maken också blivit sjuk, så idag är vi hemma allihop. Jag hoppas att jag har nått bottenläget och nu är på G att bli frisk.

Tråkigt nog fick jag ringa och lämna återbud till tandläkaren idag. Jag skulle ha varit där vid åtta, men det var inte att tänka på att ge sej iväg ut. Jag blev svimfärdig bara jag lämnade sängen. Jag har inte varit hos tandis på tre år och hade nu samlat mod nog att boka en tid. Och så blir jag sjuk!!!!

Imorgon har jag första terapin för i år. Hoppas att jag är pigg nog att ta mej dit.

Vilken tur iallafall att vi är sjuka den här veckan. Nästa vecka börjar min kurs, så då hade det ju inte varit så lämpligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snöbollseffekt ni har haft.
Men som du sa, ska ni vara sjuka är det bättre nu.

Anonym sa...

Usch, era stackare. Krya på er allihopa! Kram

Anonym sa...

Jag har också blivit krasslig,,,oj, vad många det är som ska till tandläkaen och tycker att det är otäckt,,,jag säger som jag sa till Di,,,om han inte är snäll får du hota med mig!! :-)) Hahhaaa...

Kramar