fredag 30 januari 2009

gääääsp

Nu lägger jag mej i soffan en stund.

Först var jag på en tretimmarsföreläsning med mycket diskussion (lärorikt och spännande) och sedan åt jag en baugette i kaffeterian för att därefter åka in till stan och träffa min coach på TRR.

Hon betalar gärna kursen som jag vill gå! (Mer om det senare.)

Efter en massiv användning av hjärnceller och mitt sociala jag behöver jag en stunds vila.
Sedan tänker jag skjutsa sonen till musikskolan, för jag sprang förbi en fin klänning som jag vill prova.

3 kommentarer:

Vida sa...

TRR skulle jag vilja arbeta hos.. de har så bra rykte. Kul att de betalar din kurs.. ska bli spännande att höra mer om den.

Kramar fårn Lic

Anonym sa...

TRR är verkligen superbra.
Glöm nu inte att stanna upp och vila.

Lallis - liv och leverne sa...

Kram och ha en fin kväll.
/lallis