tisdag 23 december 2008

julaward

Av Isprinssessan har jag fått den här fina utmärkelsen med motiveringen att "på ett fullständigt ärligt och personligt sätt ger mig kraft och tro på livet."



Jag skickar vidare till Tanketrollet, Vida, Vindens melodi, Di, Nina, Chissra, Livet som Maria, mariasbetraktelser, tillsammans med en önskan om en god jul.

Reglerna för de som vill:
- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

8 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

En Härlig Jul önskar jag dig!
Kram Lallis

Vida sa...

Men tack söta du! Vad glad jag blir!!!
Kramar i massor
Liv

Anonym sa...

Tacks åmkt! God jul på dig lilla Malve:)

Anonym sa...

Vilken underbar julklapp så dagen före. Tack så jättemycket.

God jul på dig.

Kram

Anonym sa...

Tusen tack!

Önskar dig en magisk, underbar och fin jul.

God Jul!

Anonym sa...

Tackar ödmjukast! Det var så roligt att få! Varmaste julhälsningar och stor kram!

Anonym sa...

Tusen tack vännen. Du är en riktigt fin människa och stor inspirationskälla för mig! Önskar dig och familjen en underbar jul! Kram

Anonym sa...

Åh,,,Vilken julklapp :-) Tack, tack söta du,,,åh vad roligt - jag ska ta itu med den då jag kommer hem,,,,direkt :-) Åh,,,vad glad jag blev nu :-)
Tack söta Malve :-)


Kramar och God fortsättning :-)