tisdag 16 december 2008

hurra, jag är förkyld!!!

Nu har hon väl gått och blivit alldeles vimsig av positivt tänkande, kanske ni tänker. Men nej, faktiskt inte.

Igår kände jag mej håglös, seg, trött och trodde att jag hade kommit in i ännu en svacka. Och så var det bara en förkylning! Så skönt! Även om det ju är urtrist att vara förkyld, förstås.

Maken lämnade barnen idag så jag har fått en härlig sovmorgon. Klockan ett ska sonen gå luciatåg för pensionärerna och han vill gärna att jag kommer och tittar. Så det ska jag göra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

:-)) :-));-) Kramar

Anonym sa...

Haha, ungefär som när jag blir överlycklig när jag får mens. Det var ju PMS jag kände och inte ett begynnande "skov" av borderline. :-)

Anonym sa...

ja bättre förkyld än annat...men näe...hoppas du blir frisk snart! Vila och sköt om dig! kram

Anonym sa...

Di...förståss