tisdag 2 december 2008

det gick finfint!

Som jag anat klarade jag bron galant. Var mest orolig på vägen dit över att jag skulle få yrsel och fick tänka på andningen för att inte glömma bort den (håller lätt andan när jag blir spänd - och då får man ju yrseln på köpet).

Ett par timmars pysslande med pärlor på ståltråd och sedan for jag hem igen. Började känna mej rastlös och ville få hemresan överstökad, så jag åkte hem ganska tidigt. Hemresan gick i ett huj. Plötsligt var jag ute på motorvägen och nästan hemma.

Väl innanför dörren kände jag värken i axlarna (inte så smart med pärlpyssel när man suttit och spänt sig i bilen) och tröttheten. Men trots att jag var supertrött kunde jag inte somna.

Idag är jag trött men glad. Jag gjorde det äntligen!!!!

Nu ska jag göra fläskpannkaka och sedan gå på Vernissage. Skolan bjuder in föräldrar och syskon till en utställning med barnens höstalster. 6-åringen längtar. Hon har ju följt med och tittat på brorsan i två år och nu ska hon äntligen få vara med själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Visst känns det alltför enkelt när man väl gjort det? Märkligt!!??

Anonym sa...

Härligt :-)

Anonym sa...

Grattis! Du gjorde det! Glöm nu inte att belöna dig själv.

Maria sa...

GRATTIS!! Du är så himla bra:) kram