onsdag 1 oktober 2008

stress och frustration

På min kurs har vi grupparbete mellan varje föreläsning. Jag hamnade i en grupp med två andra kvinnor. Den ena verkar ha samma inställning som jag. Vi hugger in på arbetet med en gång, tar lite var och redovisar efter hand på internet (kursen är delvis nätbaserad). Men den andra... suck. När vi bestämt möte har hon inte börjat med sin uppgift. I eftermiddag ska vi träffas och då ska allt vara klart så att vi kan diskutera och tycka i gruppen. Jag hoppas verkligen att hon är klar med sitt då.

Jag mår verkligen dåligt av det här. Först tänkte jag att jag inte bryr mej och satte igång med att göra mer än min tredjedel. Men det är ju inte riktigt rätt... och jag bryr mej trots allt.

Så jag måste ta tjuren vid hornen och prata igenom det här idag så att vi jobbar på samma sätt.

Inga kommentarer: