måndag 11 augusti 2008

semester igen

Efter en välbehövlig sovmorgon och tillhörande datorslappande är jag nu redo att ta mej an förmiddagens uppgifter.

Jag ska packa för en vecka i sommarstugan tillsammans med familjen. Bror med barn kommer dit imorgon och kanske, kanske min syster också. Hoppas!!!!

Om det hinns med ska jag plocka plommon också. Och sedan ska jag ge grannen lov att plocka medan vi är borta. Onödigt att det ska förfaras!


Vi är hemma igen på fredag...eller kanske på lördag om vi har tur med vädret.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så skönt i stugan och hoppas att du lyckades övertala din syster!!! Kram

Anonym sa...

Ha det så skönt!

Anonym sa...

Åh det vattnas i munnen.
Plommon är ju sååå gottit..
Hoppas du får sköna dagar och att alla kommer som du önskar.
Ha det så gott
Kram
Christa

Anonym sa...

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen :-)

Anonym sa...

Hoppas du får en underbar semester, och jag har en utmaning på min blogg å dig om du orkar och vill :) kram kram