tisdag 26 augusti 2008

en ny nominering

Jag har fått en nominering av Vindens melodi. Innerligt tack! Den gjorde min braiga dag ännu bättre.

Reglerna är enkla.Sätt loggan på din egen blogg och länka till den person som givit dig utmärkelsen.Sen ska du i din tur ge utmärkelsen till 7 bloggar och länka till dem.



Jag nominerar några av mina favvobloggar/-e som förgyller min vardag, inspirerar mej och får mej att stanna upp och tänka efter.

marias betraktelser

Di

Mitt inre rum

Vida

Livet som Maria

Inspiration för ett bättre liv

Vindens melodi - jag kunde inte låta bli att nominera dej tillbaka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

TACK, det var roligt att vara nominerad hos dig, självklart så kommer jag att ta med mig nomineringen :)och säger som någon annan sagt..den kommer gå runt runt runt :) Kram!

Vida sa...

Tack snälla underbara du!

Anonym sa...

:-)) Hahaha,,,Tack söta du :-)

Anonym sa...

Tack fina du! Skulle vilja ge dig alla nomineringar och priser som finns för du är bara bäst! Kram

- Lilltanten - sa...

TACK! Va gullig du är! Jag är hedrad.