torsdag 28 augusti 2008

degardag

Idag ska jag ta hand om mej själv (=slappa och snyta mej), slå in presenter till sonen som fyller åtta imorgon samt ringa Eva och ställa in dagens promenad (trist med förkylningar!!!).

Om huvudet orkar ska jag fundera på hur jag vill lägga upp terapin i höst. Precis innan jag somnade igår fick jag en sån där klar tanke på hur jag vill ha det, men tyvärr trodde jag att jag skulle komma ihåg den idag. Förhoppningsvis dyker den upp senare idag.

Och så kommer maken hem på lunch. Kanske vill han ha någonting att äta då. Hämtmat kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha jag håller också på med presenter.."Mojen" fyller år i morgon han med.:) Och Mikael Jacksson..hälsa och gratta sonen!!

Jag kommer att komma ihåg honom nu när jag vet att han fyller samma dag som min "Moje"...Kram kram