fredag 1 augusti 2008

datorpaus

Vi väntar på att barnen ska somna och sedan blir det tremannawist hela kvällen. Syrrans sambo jobbar i kväll så vi passar på att spela vår favorit. Tremanna är ju ganska omöjligt att spela på fyra...

Idag blev det mycket shopping och lite allsångsshow för barnen. Trötta, trötta var vi när vi ramlade in genom dörren. Men en rolig dag har det varit.

Jag har inte toaplanerat på hela dagen utan kan lita på att det finns en toalett i närheten om jag akut skulle behöva en. För så är det ju... Det är ju bara i mina tankar som det är en blivande katastrof. I verkligheten kan jag ju hantera alla problem som eventuellt kan dyka upp. Stora som små. Skönt att jag faktiskt börjar lita på min egen förmåga att hantera mitt liv!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det så att allt löser sig, det är bara så svårt att komma ihåg det ibland. Att våga släppa kontrollen och lösa saker allt eftersom de dyker upp kräver mycket. Jag är så glad för din skull att saker och ting börjar falla på plats.
Välkommen till Skåne.

Maria sa...

hej
Det finns en utmaning till hos mig om du vill någon gång när det passar. Jag tänkte att den passade dig bra.