onsdag 30 juli 2008

på väg igen

Nu lever jag livet precis så som jag vill leva det. Om man bortser att jag fordrar alldeles för mycket sömn, till och med för min smak (jag som älskar att sova).

De senaste två veckorna har utmaningarna duggat tätt. Och jag har bara haft trevligt och roligt. Visst kommer tankarna precis innan jag ska kasta mej utför, men det är ju bara tankar.

Jag hade glömt bort att jag älskar att bada. Men nu är jag åter på väg att bli den vattentok jag en gång var. Till barnens stora förtjusning! Och badat har vi gjort, flera gånger om dagen. Så mycket att jag valt att stanna hemma ibland för att få ett par timmar för mej själv.

Imorgon är det dax för nästa stora utmaning. Då ska vi åka tåg till Malmö och dessutom åka buss hem till syster. Men jag är inte ett dugg orolig. Nu är jag redo för en tågresa. (Minns förra försöket som slutade med att vi kastade biljetterna och tog bilen istället.)

1 kommentar:

Vida sa...

Du är modig du :)

/Vida