söndag 22 juni 2008

nästan som på den gamla goda tiden

Nu har jag landat i soffan efter en härlig midsommarhelg som i stort sett blev som det brukar. I positiv bemärkelse. Och jämfört med förra året var mitt mående en riktig höjdare:

Jag körde glatt över bron utan minsta ångest :-)

I år fick vi ta bilen till midsommardansen vilket borde inneburit en del ångest. Men icke. Jag till och med dansade och hoppade runt stången mitt i folksamlingen med en unge på armen. :-)

På midsommardagen åkte vi traktor och vagn ner till sjön. Och jag följde med och njöt av turen :-)

I dag körde vi en sommarbutiksturné. Lite oplanerat skulle vi åka en timme efter att jag druckit kaffe (vill stanna hemma två timmar) men jag följde med ändå. Var lite nervös mot slutet när jag började bli kissnödig, men det kändes på det hela taget bra. :-)

Tänk vad mycket som har hänt på ett år...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag blir glad för din skull!! Roligt att du ser vad som hänt :) Stor kram och fortsatt god vecka!!

Anonym sa...

Vad jag blir glad för din skull!! Roligt att du ser vad som hänt :) Stor kram och fortsatt god vecka!!

- Lilltanten - sa...

Jättekul! Grattis och visst går det framåt för dig!