söndag 4 maj 2008

va, växer barnen?

3-åringen är vår lilla plutt. Inte nog med att hon är minst, hon är också mindre än vad syskonen var i samma ålder. Det blir lätt tankevurpor.

Som nu när jag skulle ta fram ett par snickarbyxor som jag tänkte kunde passa. De var för stora (inte nog med att hon är kortare, hon är dessutom av den tunnare sorten) men minstingen började glatt botanisera bland alla fina kläder i lådan. Och tur var väl det, för det mesta var lagom.

Kan hon redan ha stl 98 ????!!!!! Hon var ju alldeles nyss en liten bäbis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så du har redan yogamatta!? Perfekt! Jag tror som sagt var verkligen på yoga, eftersom jag själv märkt så bra resultat. Det finns även forskning som visar att det funkat bra på utbrända människor. Man får liksom en helt annan ro. Blir mer harmonisk. Jag var jättestel i början, men har faktiskt blivit lite smidigare med tiden. Så jag önskar dig stort lycka till och att du också kommer att gilla det :-)
Kram från
Eva

Anonym sa...

*ler* otroligt nog så hinner man bara blika så har dom växt om en :) kram!!

**MY LIFE** sa...

Ja du.. dom barna dom barna..
Jag vet inte hur det gick till men nu är det plötsligt mindre än ett år tills min äldsta fyller 18 år.

Idag ska jag på vernisage i lilltjejens (13år) skola. Hon går Ord och Bild och idag ska vi få se vad de har åstadkommit. Spännande.

Lycka till här med din nya blogg.
Jag trivs jätte bra med blogspot.
Kram
Xena