torsdag 8 maj 2008

lugnt och skönt

Jag hade svårt att somna igårkväll. Jag kom hela tiden på nya saker till mitt flödesschema, så jag sprang upp flera gånger (ville inte störa maken med att tända). Får jag inte tankarna nedskrivna så brukar det vara nästan omöjligt att somna. Lite trött idag alltså...

Förmiddagen tillbringades inomhus med ett stort pappersark och härliga färgkritor. Här skulle dokumenteras tankar! När jag var klar tog jag cykeln till affären, och kände för första gången den senaste veckan att jag var lite sugen på att göra saker.

Så jag cyklade hem och sov en stund ;)

Lunch och inredningstidningar (lånade) i solen till efterrätt.
Nu ska jag nog stryka klart. Strykbrädan står i vardagsrummet och det är inget kul.
Tanken är att vi ska ha strykbrädan i tvättstugan, men eftersom vi alltid ligger så mycket efter och har en jättehög varje gång vi ska stryka så är det inget kul att stå i källaren. Och när inte strykbrädan står framme så blir det å andra sidan inte heller av att man stryker direkt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att rita med kritor! Jag hade förut en stor ask med såna där oljekritor, men de försvann i flytten :-( Kanske dags att köpa nya. Nåja, det låter iallafall som du haft en rätt bra dag.
Kram från
Eva

- Lilltanten - sa...

Hej,
lämnade en kommentar på din "gamla" sida innan jag såg att du flyttat.

"Hej, hittade din sida när jag sökte på panikångest och motorväg. Det är ett problem som jag har och tänker ta itu med. Jag har läst lite hos dig idag och tycker att du är jätteduktig, att du gör framsteg samt att du inspirerar mig att våga. Ville bara säga det. Lycka till!"