tisdag 27 maj 2008

ett års bloggande!

Hurra för mej! Idag har jag bloggat i ett år. Drygt 1500 inlägg på blogg.se och redan bortåt 100 inlägg här.

Att börja blogga var nog bland det bästa jag gjort för mitt mående. Alla tankar och känslor som jag fått ordning på och alla goa bloggvänner som hjälpt och stöttat. Mitt första inlägg kan läsas här.

Nu när jag är inne i en svacka är det rätt skönt att titta tillbaka på året som gått. För även om det känns trist just nu så har jag ju blivit väldigt mycket bättre. Och så mycket jag har lärt mej - både om mej själv och annat.

3 kommentarer:

Annika sa...

Grattis på ettårsdagen! :)

Har ju inte följt dig riktigt från början, men inte så långt ifrån och jag måste säga att jag märker skillnad på hur du verkar må nu mot innan.

Härligt att det går på rätt håll!

Kram

Anonym sa...

GRATTIS!!!!

Tänk, vad skulle jag vara utan dina ord? Har läst varenda bokstav du har skrivit och kommer att fortsätta med det:) Du är helt enkelt bäst! KRAM

malve sa...

Annika: vad skönt att höra att det märks...:) Kram

maria: oj, nu rodnar jag visst... tack. Kram