fredag 23 maj 2008

dagens utmaningar

När jag stod i affären och packade ner varorna kom jag att tänka på att det nu går av sej självt att handla. Inga jobbiga tankar alls. Och då hade jag varit på dagis och bibblan innan vi gick in i affären.

Dessutom har jag utmanat mina tankar idag:
1) Jag köpte entrecote för 160 spänn som vi grillade ikväll.
2) Jag har gått omkring i en tröja som jag egentligen tycker att jag är för tjock för.
3) Jag har sålt fonder istället för att snåla nu när markiserna ska betalas.
4) Jag körde och hämtade dottern hos kompisen utan att gå på toa innan.

En bra fredag med andra ord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Du gör verkligen framsteg:)

En liten skojig sak är att du har varit och hälsat på i mina drömmar två nätter i rad nu och det har varit himla trevligt!! KRAM

malve sa...

HiHi...hur ser jag ut??? Kram!

Anonym sa...

Tror att du var mörkhårig och ganska lång. Du skrattade mycket och sa många kloka saker på en härlig dialekt:)

Och så satt vi bla i ditt kök med dina barn... Lite lustigt hur olika händelser i verkliga livet vävs in i drömmarna. Kram