tisdag 27 maj 2008

dagens tre utmaningar

Ett:
Idag har jag läst nästan all min barnfria tid. Mina enda pauser var för mat, sömn och iordninggörning.

Två:
Jag var på bibblan och på apoteket innan jag hämtade barnen.

Tre:
Jag och maken var på inskolningsfika med dottern i skolan ikväll. Information i matsalen (där jag satt i mitten ungefär), sedan fika i klassrummet och efter lite mingel avslutades kvällen i matsalen där vi stod i kö för att barnen skulle få skriva in sig i guldboken.

När vi skulle cykla hem kände jag mej lite kissnödig, men bestämde mej ändå för att svänga förbi affären och handla (så slipper jag det imorgon). Jag hade ingen uttänkt lista så det tog lite tid att gå hela rundan och fundera på vad vi kunde tänkas behöva.

Och ingenting av detta var särskilt jobbigt ur ångestsynpunkt. Trallallallaaaa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en utmaning hos mig...

http://ninajohangarden.blogg.se/2008/may/bokutmaning.html