onsdag 18 november 2009

bloggflytt

Jag har funderat fram och tillbaka och kommit fram till att jag byter bloggadress.

En anledning är att det blev konstigt nu i höst då jag av hänsyn till min gravida syster inte har skrivit om makens och min relation. Jag vill ju kunan skriva om precis allt utan att ta hänsyn till någon i min omgivning.

En annan anledning är att min man har min bloggadress. Jag har ingenting att dölja för honom, men jag vill hellre säga det till honom öga mot öga än att han ska läsa det här. Speciellt framöver då vi ska bli särbo.

Så, en ny blogg håller på att födas.

Maila mej på malvesblogg[snabela]ymail.com, så får ni min nya adress.
(Jag brukar tveka när någon jag "smygläser" hos byter adress, men gör inte det hörrni!!!!
Jag blir glad för alla läsare som vill följa med till min nya blogg!!! ).

3 kommentarer:

Di sa...

Självklart vill jag hänga med dig på din nya resa i en annan blogg! Mailar dig. Kramar

Vida sa...

Nu har jag också mailat :)

Indigoknight sa...

Jag har det där problemet jättemycket... många saker jag inte kan skriva om, för jag vill inte såra någon och inte avslöja mig inför en annan osv. Ironiskt när man bloggar "anonymt" men är minst av allt anonym :)! Jag ska maila dig, men får man länka till bloggen?