måndag 26 oktober 2009

upp

I eftermiddag var jag och barnen, samt sonens kompis på bio och såg Upp. Den var jättebra och jag både grät och skrattade. Barnen tyckte också att den var kanon.

Jag var lite orolig för att 4-åringen inte skulle sitta stilla så länge, speciellt som de inledde med jättelång reklam. Men hon satt som fastnaglad hela tiden - filmen växlade tempo hela tiden så det blev aldrig tråkigt eller för otäckt. Fast jag kan tänka mej att hon inte hade tyckt om 3D-versionen.

Ikväll skulle jag egentligen vara hos en kompis, men jag känner att det har varit lite mycket nu så jag stannar hemma. Strax ska jag lägga barnen och sedan blir det te och bokläsning framför brasan. Precis vad jag behöver!

1 kommentar:

Maria sa...

Låter härligt! Klokt att stanna hemma om du behöver det. Önskar att jag var så klok lite oftare.