onsdag 23 september 2009

äntligen!!!!

Nu har jag varit riktigt duktig!!!
Idag fick jag tillbaka en inlämningsuppgift i psykologin. Jag har ju inte haft det som mål men min psykolog hoppades på ett underkänt i våras. Han tyckte att det skulle vara bra för mej att se att världen inte går under och att jag inte är en sämre människa för att jag får tillbaka en uppgift.

Hur det känns?
Pinsamt och j---ligt irriterande!!! Jag satt här i min ensamhet framför datorn och rodnade när jag läste kritiken. Dessutom fattade jag inte riktigt vad läraren är ute efter. Usch, vad jobbigt!

Felet var kanske att jag tyckte att uppgiften var lätt som en plätt och därför inte ansträngde mej speciellt mycket.

3 kommentarer:

Malin sa...

Hahaha - grattis :)

Maria sa...

Världen gick inte under!
För mig var problemet bara att underkänt fick mig att bli irriterad. Att än en gång behöva fundera på uppgiften och leta i böckerna fick mig att bli frustrerad.
Det är inte så lätt att plocka fram leendet och tycka att det är ok. Det är ingen katastrof men det är inget roligt heller.
Jag har nog en bit kvar att jobba med...

Malin sa...

Nä men vadå. Jag tycker det låter helt naturligt att reagera med frustration och irritation. Vore väl inte normalt att bli tycka det är roligt och le?