tisdag 30 juni 2009

trallalla

Det blev en lyckad intervju - jag får inte jobbet men de behåller mina uppgifter för ev. framtida jobb (bl.a. ett där man kan till stor del kan jobba hemifrån). Med andra ord: jag lyckades framföra mitt budskap utan att förminska mej som person eller överdriva min panikångest.

När jag är i kontakt med "min gamla värld" drar den delen av mig i gång på alla cylindrar. Och det mår jag inte så bra av. Så även om det känns jättepositivt idag så känner jag att det är helt rätt att byta inriktning - för att få ett hållbart liv med livskvalitet.

(Jag belönade mig med en lunch och med en helt ny uppsättning trosor. Ut med allt gammalt och in med nytt och fräscht.)

3 kommentarer:

Vida sa...

Bra jobbat!!

Kramar från Liv

Di sa...

Vad härligt! och vad skönt att det kändes bra för dig. Varm kram

Ulrika Gabriel sa...

Vad härligt att det gick så bra! Det är bra att få "övningsköra" lite anställningsintervjuer med jämna mellanrum. Även om man inte är direkt på jakt efter jobb, eller är säker på att man är intresserad av jobbet som utannonseras. Jag var själv på en förberedande anställningsintervju igår. För eventuella behov i framtiden;-).
Var rädd om dej!