tisdag 14 april 2009

framsteg

Liten panikångestrapport (eller snarare agorafobirapport kanske):

- jag har druckit kaffe på utflykterna i påsk. (Man blir ju kissnödig av kaffe, så det har jag undvikit de senaste åren)

- halvvägs hem i går kom jag på att jag inte hade tänkt på att det var sista dagen på långhelgen och därmed risk för mycket bilar på Ölandsbron.

- om tre veckor ska jag åka tåg hem från min syster. Familjen tar bilen hem ett par dagar före mej.


Framöver kommer jag att minska medicinen ytterligare. Jag känner mej motiverad och glad över att mina tankar börjar ta nya vägar förbi alla "tänk om"-spår som varit väl inarbetade.

5 kommentarer:

Tanketrollet sa...

Åhhh vad härligt. Vilken lycka, vilken lättnad att få känna så. Det är du väl värd:)

Vida sa...

Wow! Roligt att läsa om dina framsteg.

Kramar

Maria sa...

Härligt med framsteg! Vad skönt det måste kännas att inte fundera över alla dessa situationer längre.

Själv går det lite bakåt just nu men det är ju bara så det är ibland. Jobbet gör sitt i att min irritationsnivå är nästan ända uppe i topp. Inte bra.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad härligt att läsa.Stor kam på dig.
/Lallis

malve sa...

Kramar tebax. Skönt att få skriva ett så positivt inlägg :D