tisdag 21 april 2009

brrrr...

Inatt sov jag med fleecefilt, strumpor, tights och fleecejacka. Och frös ändå. Men jag är inte så dålig som jag befarade i natt när jag bad maken lämna barnen. (Turligt nog skulle han utgå från stan i morse.)

Nu har jag käkat ett par mackor och en panodil, samt druckit vatten och kaffe så jag känner mej nästan redo för statistikföreläsningen. Vi är så få kursdeltagare så föreläsningarna är väldigt komprimerade och jag vill helst inte missa någon. Dessutom får vi oss kanske lite matnyttigt inför uppsatsskrivandet idag.

Fast egentligen borde jag väl gå och lägga mej igen...

2 kommentarer:

Di sa...

hm låter som en elak förkylning på g...håller tummarna för att det lindrar sig! Krya på kram!

Chissra sa...

Krya på dig. ta en lugn dag med mycket te och vila.
kram