onsdag 18 mars 2009

soool

Vaknade till en underbar dag med strålande sol och kvittrande fåglar. Tyvärr ska jag tillbringa ett par timmar på bibblan med ett grupparbete, men lite sollapande ska jag väl få till.

Efter lunch är det dax för zonterapi eller taktil massage. Jag ska känna efter vilket jag är mest sugen på. Jag har läst att zonterapi kan fungera mot allergier så det ska jag kolla upp idag. Pollensäsongen närmar sig med stormsteg. I år är första året jag är medvetet allergisk, en ny erfarenhet. Min förhoppning är att allergin kommer att mattas av eftersom den med all sannolikhet är stressrelaterad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att allergin blir värre av stress, det är då en sanning.

Hoppas du hinner lapa sol, det är ett underbart väder idag, även hos mig.

Anonym sa...

Då jag varit här och läst vill jag lämna ett litet avtryck
/Hella