måndag 23 mars 2009

magont IGEN

De två stora har ont i magen, så idag är det tre barn hemma.
Funderar på om det kan ha varit helgens matintag som är boven i dramat.

Eller vad sägs om:
Fredag: Chili con carne, nachos, kladdkakstårta, godis
Lördag: Chili con carne, kladdkakstårta, Burger King med pommes
Söndag: Pannkakor, födelsedagsfika, godis, hemgjord pizza

Mumma för känsliga magar, va?!!!

Nåja, de är pigga och har lekt hur bra som helst hela dagen. Själv är jag måttligt irriterad på kursen jag går just nu. Idag fick vi ett nytt oppositionsschema, och nu ska jag inte längre opponera på ett arbete som baseras på den bok jag har läst. Imorgon klockan nio börjar opponeringen. Mailade läraren och sa att jag inte hinner göra så bra som jag skulle vilja...

Tar djupa andetag och övar på att släppa irritationen och fokusera på uppgiften. AAaaaaahhhh...

Inga kommentarer: