torsdag 5 mars 2009

hemma igen!

Fy vilken pärs det var innan jag kom iväg på min lilla resa. Magen kurrade och jag mådde jätteilla. Magsjuk eller bara nervös? Bara nervös såklart. Magen glömdes bort någonstans på tåget och det blev en trevlig resa.

Föreläsningen var väl inte jättespännande. En professor som låg på sin nivå i ett ämne som jag inte behärskar så väl: sambandet mellan intelligens och kognition.

Efteråt tog vi en kaffepaus och sedan hoppade vi på bussen in till stan. (Shit, jag åkte buss!!!! Det tänkte jag inte ens på då...men det vågar jag ju inte...och speciellt inte efter en kopp kaffe...) Efter en bakad potatis med räksallad var illamåendet tillbaka och sitter fortfarande i. Men trots det gick hemresan bra.

Nu är jag helt slut och ska slappa ett par timmar innan läggdax.
Ganska så jättenöjd med mej själv!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bravo!!! Du är så himla duktig som gång på gång övervinner dina rädslor:) KRAM

Anonym sa...

Fan vad bra!!! Så du har också ångestillamåendeproblem? Trodde inte du hade det så starkt?

Vida sa...

Coolt!
Supernöjd med dig är jag också.. framförallt för att du kastade dig ut.

kramar från Liv

Anonym sa...

Häftigt! Bra jobbat vill jag säga, att du vågade och upptäckte att det var ju riktigt okej, eller? Varma kramar!

Anonym sa...

Det låter väldigt bra det där, det är väl så man får hoppas att det blir, man blir så upptagen av livet att man glömmer att man inte törs :).