söndag 14 december 2008

utmärkelser

Jag har fått utmärkelser igen! Jag blir så glad och lite förvånad varje gång. Tänk att någon tycker om min blogg. Det finns ju så många fina. Extra roligt är det att de här kom från relativt nya bloggvänner.

Först den här från Tanketroll. (Jag blev jätteglad! Tänkte att jag lägger upp den sen...och så ramlade det ur hjärnan.)


Och så två färska från Chrissra! Den här:
(Den här har jag ju redan nominerat vidare, så jag gör inte det igen.)


Och den här:


Jag kopierar motiveringen från Chrissra:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...

...och nominerar dessa fina bloggar, som skriver tänkvärt och personligt och ligger mej lite extra varmt om hjärtat:

Tanketroll, Livet som Maria, Vida, Mariasbetraktelser, Vindensmelodi, Di, Chrissra, Mellanrum

5 kommentarer:

Vida sa...

Tack snälla! Vilket härligt utmärkelseregn jag hamnat i såhär på morgonkvisten.. men det som glädjer mig mest är inte utmärkelsen i sig utan att just DU vill ge den till just MIG. Det värmer gott.

Kunde inte i min vildaste fantasi tänka mig när jag började blogga att man skulle lära känna människor och hitta nya vänner. Det är en oväntad bonus. Ha det nu underbarast på 3:e advent.

Varm kram och STORT tack från Liv

Anonym sa...

Bloggandet har verkligen gett mig en ny värld. Jag tackar för nomineringen och sparar känslan i mitt hjärta.

Anonym sa...

Åh Tack tack kära Malve :-) Jag tar emot den med stor heder :-) Denna har jag inte fått tidigare,,,jättekul!
Tusen tack.

Anonym sa...

Åh Tack tack kära Malve :-) Jag tar emot den med stor heder :-) Denna har jag inte fått tidigare,,,jättekul!
Tusen tack.

Anonym sa...

Självklart går denna tillbaka till dig :-)

Tack och kram.