onsdag 3 december 2008

tröööötttt

Totalt "kolapsa framför teven"-trött är jag.

Orkade inte ge mej in på föreläsningen utan har suttit i källaren och kollat via nätet (kursen går parallellt på distans). Fast det var ganska meningslöst för jag kunde inte koncentrera mej utan har mest suttit och slösurfat. Inte ens sockerkicken jag fick av premiärmusten hjälpte.

Nu sitter jag i källaren och väntar på att barnen ska lägga sej så att jag sedan bara kan glida runt och säga godnatt till mina små älsklingar.

Var och lämnade prover idag. Undrar om järntabletterna hjälper något vidare. Är trött mest hela tiden och fryser för jämnan. Fleecetröja eller filt över axlarna är standard här hemma. Och då har vi ändå ett ickedragigt, normalvarmt hus. Höjer jag värmen mer måste jag bära pellets, säger maken. Så jag behåller fleecen på.

Inga kommentarer: