fredag 7 november 2008

Vilken lättnad!

Nu har jag haft det där fasade samtalet med personalavdelningen om mitt anställningsintyg. De ska lägga till de arbetsuppgifter om inte kommit med och helt ta bort informationen om min frånvaro (föräldraledighet och sjukskrivning). Jag behövde bara hänvisa till facket och avtalet och så var det inte mer med det.

Kom ihåg:
Det är ingen idé att gå och vara orolig i förväg.
Jag har förmågan att i nuet hantera problem när de dyker upp.

Nu går jag med lätta steg ut på min dagliga promenad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lättnad! Och vad skönt.

Det svåra är att lära sig komma ihåg att befinna sig i nuet - hela tiden.

Nu tar jag min promenad. Hoppas helgen blir vansinnigt bra för dig.

a.

Anonym sa...

så skönt, jag blir glad för din skull..och tar till mig dina ord, ingen ide att vara orolig i förväg :) ha en fin söndag! Kram

Anonym sa...

Vad skönt. Och bra affirmation!