tisdag 11 november 2008

prestationsångest

Regn och rusk idag. Jag har bestämt mej för att börja med hemtentan, men det finns så mycket annat roligt också. Till och med städning känns lite lockande.

Lustigt det där. När vi fick tentan var jag jättesugen på att sätta igång, men bestämde mej för att vänta tills efter höstlovet. Och nu har min prestationsångest kommit ikapp mej, så det känns jättejobbigt.

Bara att ta ett djupt andetag och kasta mej ut. För jag vet ju att jag kan. Och att jag tycker att det är roligt. När jag väl börjar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet också att du kan:) Känner så väl igen den där prestationsångesten... Hoppas att det gick bra!!! Kram

Anonym sa...

Ja prestationsångerst är jobbigt. Men jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra att skriva tentan.
Ha en bra dag1