torsdag 6 november 2008

en förmiddag för att varva ner

Maken lämnade barnen så jag fick en lugn och skön start på dagen. Efter frukost gick jag på stavpromenad med Eva i den sköna höstmorgonskogen. En kopp kaffe och lite bokläsning och sedan en halvtimmes meditation på spikmattan, följt av lite allmänt slappande.

Så nu är jag lugn i kropp och tanke och redo att sätta mej en stund med mina studier. Gårdagens föreläsning om hälsoarbete var verkligen inspirerande och jag börjar bli mer och mer säker på att jag valt rätt väg.

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Skönt! Hoppas att dagen fortsatte på samma sätt för dig, eller att du i alla fall fick tanka lite under den tiden.
KRAM

Anonym sa...

skönt att du känner att du är på rätt väg med plugget! Det har hänt en del ser jag i dina inlägg. Hoppas du får koll på arbetsintyget, skitchef..säger jag..och håller på dig! Varm kram!

Lillasyster sa...

Nu har jag gjort utmaningen =)