fredag 28 november 2008

en bra början på dagen

Först var jag med på 6-åringens morgonsamling i skolan. Mysigt att lyssna på alla barnen. Och sedan hade vi utvecklingssamtal med favoritfröken (ja, både jag, sonen och nu dottern har haft henne). Härligt att höra alla fina saker som hon hade att säga om min dotter.

När jag kom hem smakade det bra med en kopp kaffe och när jag surfade runt bland bloggarna såg jag att jag hade fått en utmärkelse av Vida och Marias betraktelse. Kan en dag börja bättre?


Jag skickar rosfågeln vidare till fyra bloggar som jag gärna besöker:

Tanketroll: För hennes mod!
Livet som Maria: Hennes värme och omtanke strålar ut från bloggen.
Mellanrum: En varsam, lågmäld blogg med mycket känsla och tanke.
Lallis liv och leverne: Livsvisdom och funderingar med mycket humor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Malve! Vilka fina ord. Jag blir verkligen glad. En bra avslutning på min dag. :-)

Jo, jag somnade på två sekunder igår och det var jätteskönt, fast sen vaknade jag fyra och somnade aldrig om. Typiskt! Nu tänker jag i alla fall sova tills jag vaknar i morgon bitti och jag hoppas att det inte blir före tio. Önskar dig god sömn och god natt! Kram till dig!

Anonym sa...

Tack vännen, du är så fin och jag blev verkligen glad:) KRAMAR